lite tankar

Den här söndagen har varit seg, jag vet jag är konstig. Jag säger att jag vill ha lugna dagar ibland. Men idag blev det lite för lugnt, är van vid att göra åtminstonde någonting på hela dagen. Har träning om en timme det är iaf något som händer!! =)
Det enda jag gjort idag är att läsa ut min svenska bok, sett en film och suttit vid datorn.. Vad ska man göra sånna här dagar, när det inte finns något att göra? Måste träffa teese någon dag med, får ta och ringa henne :)
Men imon och på tisdag ska jag jobba 9.15-18 så om ni vill något kan ni ju ringa :P Jag undrar vad jag ska göra i imorgonkväll?

Vet ni hur det känns att finna lyckan, det är bättre än allt! Just som det är nu är jag förbannat lycklig för jag har underbara kompisar och en underbar pojkvänn. Jag vet man ska inte vara för lycklig. Men om ni tycker jag är jobbig kan ni väl skriva en kommentar ;) Som ingen gör.. bara bull någon gång ibland :) kanske fiona då och då med..

detta börjar att bli ett långt meddelande men har man tråkigt så har man ;) haha :)
Vet ni, 8-9 dec ska jag till köpenhamn med Fiona. Titti och Rp :) jag vill dit nu!

någon gång i mitten av november ska jag på läger (tror jag inget bestämt än )

27 november fyller jag år, det är på en måndag. fiona och johan har något fuffens för sig och jenny tycker inte om när det är saker som hon itne får veta..

sen har jag kommit på att jag är förbannat avundsjuk av mig, hur blir man av med avundsjuka? för det är den värsta känslan som finns och det är jobbigt för folk runtomkring.

träningen börjar om 50 min :)åhhh jag vill springa!!!!! fan bull vad jag hatar ditt knä tillsammans med dig, men om ett år då, då jävlar!!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback