fest igår då..

igår  var det fest hos petter då :) Trevligt folk, hela jävla gamla smedby laget var där :P
Snackade med Ida, det var flummigt ^^  Folk var tvugna att dra rätt tidigt, då dog festen lite när Fiona och Ange försvann :( så mot slutet var det bara Jag, Anton, Titti och Bull som jag kände kvar :P Var hemma typ ett.. Cyklingen från Fiona höll på att ta döden på mig :(

Lite huvudvärk i morse, men nu lever jag :)
Pratade med Fiona en liten stund, har läst och spelat sims ^^

Egentligen kanske man borde göra något vetiigare :P
Ska tydligen dammsuga nedervåningen, känns kul...

aja, ikväll blir det tärning det är min plan för idag :)

Älskling skulle ringa vid tre, det är en timme kvar :P

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback